poniedziałek, 7 stycznia 2008

Panienka Loco wraca z Rykowiska na Pensję

Na "dzień dobry" będzie coś grzecznego. Nie wiem jak wam, ale mi bardzo przypadł do gustu wełniany płaszczyk Violi Śpiechowicz. Jest po prostu świetny: Ciepły, z dużymi guzikami i fantastycznym kołnierzem, który w razie potrzeby można przepiąć w golf. Cena ostudza mój zapał, ale gdybym dysponowała taką sumą, nie wahałabym się.

Z dodatków 10/10 punktów dostają rękawiczki, których chwilowo (ale zapewne tylko chwilowo) sporo w vintageshopie po bardzo korzystnych cenach, kto pierwszy ten lepszy ;)

Na wyróżnienie zasługuje kopertówka z jeleniem Asi Guzik, ta dziewczyna jeszcze nie jednym was zaskoczy!


Image Hosted by ImageShack.us





4 komentarze:

Latajaca Pyza pisze...

Kiedyś tu wpadłam ale pustkami świeciło. No, to teraz linkuję i czekam na więcej! :)

loco co? pisze...

bo długo zbieram i obrabiam fotki do zestawień, ale powoli idzie coraz sprawniej :)

Ryfka pisze...

Fajny pomysł na bloga! I zestawik śliczny, zwłaszcza te buty a la Mary Poppins ;) Tylko linki coś nie działają... A w ogóle, jeśli mogę coś doradzić, to fajnie by było, gdyby linki otwierały się w nowych oknach - takie mam zboczenie :)

loco co? pisze...

to ten link do butów z quelle jest zepsuty i otwiera stronę główną :( ale właśnie mój pan złoty kursor mówi, ze damy radę to naprawić i linki otwierające się w nowym oknie też zrobimy. Do wieczora powinno działać :)