piątek, 18 stycznia 2008

Śliwki świat przez turkusowe szkła

Jest przez chwilę trochę cieplej na polu/dworze, nawet słońce świeci, więc pokuszę się o taki oto zestaw. Zakładam beret i ruszam na miasto. Świat przez turkusowe szkła moich okularów wygląda ciekawie...

Jestem strasznie dumna z tego zestawu, wszystko składałam 2 miesiące, ale warto było. Zaczęłam od małej czarnej Macieja Zienia, która mnie w sobie rozkochała od pierwszego wejrzenia.

Potem znalazłam bolerko Babich
(obecnie zdaje się Y.Y Fashion ) z kolekcji Jesień/Zima 2007/08' , kołnierzyk typu be-be to jest to co tygryski lubią najbardziej, a widzieliście te guziki? coś pięknego!

Długo szukałam odpowiednich butów, ale w końcu trafiłam na
Bronx, holenderską markę, która od wielu lat kojarzy się z oryginalnymi i doskonałymi jakościowo produktami. Przejrzałam całą ofertę dostępną w Polsce, chyba już nigdy nie zabraknie mi pomysłu na buty.
Żeby było śmieszniej ten model też ma duże guziki, jak mogę ich nie kochać? ;)

Jeszcze jedna fajna sprawa - duże bransoletki - polecam te proste plastikowe, także te z dużych korali i chyba najfajniesze: ręcznie robione z żywicy, dokładnie takie jak prezentowana nizej fioletowa autorstwa sisicaty.



Image Hosted by ImageShack.us



Sukienka 6120zł, Bolerko 244zł, Torebka włochacz 115zł, Torebka śliwkowa 45zł, Bransoletka czarna 3zł, Bransoletka z orzechów tagua 38zł, Bransoletka fioletowa 52zł, Beret 39zł, Wysokie kozaki z guzikami 280zł, Botki "trapez", Czarne botki 40zł, Fioletowe kozaki 199zł, Okulary 27zł, Rajstopy 9,90zł, Broszka 56zł.






7 komentarzy:

Floresa pisze...

FANTASTYCZNY ZESTAW! Zakochałam się w tym berecie i tych rajstopach ! dosłownie! I te buty wysokie z "oczkami" są świetne i bolerko,i ta fioletowa torebunia..W ogóle wszystko :)
Ciekawie zapowiadający sie blog :D

Floresa pisze...

p.s co do mojej nazwy bloga :)bo już kilka razy zauważyłam,że niektórzy piszą esmodels. Faktycznie wydaje się,że powinno byc emodels,ale celowo a raczej wyszlo zupełnie spontanicznie gdy zakładałam bloga i jest nazwa esmodeles100 ;]
Trzymaj się :)

loco co? pisze...

Dziękuję, cieszę się, że nie tylko mnie się podoba :) Nazwa poprawiona - esmodels1oo :) poprawię też na loco couture :D

Floresa pisze...

ale nie,nie nie chodzi mi o cyferkę :) Tylko ogólnie,że nazwa bloga ma byc esmodeles a nie esmodels ;P a wydaje się,że powinna byc ta druga opcja ;) A tu właśnie jest taki myk i ma byc esmodeles ;) Zresztą to drobnostka :)

Ryfka pisze...

To bolerko już jakiś czas temu wpadło mi w oko - piękne jest! I w ogóle bardzo podoba mi się połączenie kolorów w tym zestawie :)

Anonimowy pisze...

ten zestaw jakoś nie bardzo, poprzedni był lepszy. ale może to wina tego, że ubrania są w różnych proporcjach i żakiet jest bardzo mały a rajstopy bardzo duże :)

loco co? pisze...

blogspot strasznie mi przeskalowuje zdjęcia :(