piątek, 25 stycznia 2008

Róża, szklany turkus i kropla rtęci.

Tak karnawałowo. Elegancko, ale nie za poważnie. Intensywnie turkusowo i nieco różowo. Miejscami perliście, miejscami metalicznie. Wpinam broszkę w futrzastą klapę mojego srebrzystego płaszcza i ruszam na bal!

Prawdziwym wyzwaniem było znalezienie torebki i przyznam, że trochę zawiodłam na tym polu. Marzyła mi się gładka, materiałowa kopertówka albo jakaś wdzięczna saszetka/portmonetka, ale chyba nie ja pierwsza miałam taki pomysł i wszystkie błyskawicznie zniknęły mi z pola widzenia.

Broszka dodaje ekstrawagancji całej kreacji, jedna z szerokiej serii "Kwiatów Glamour" Goch Goch. Podoba mi się szyk tego dodatku. Ostatnie prace autorki bazują na tym samym pomyśle, ale są wykonane z filcu, wkrótce je zobaczycie :)

Szukałam kolczyków korespondujących z drobnymi zdobieniami na sukience i bardzo przypadły mi do gustu niebieskie kolczyki o wdzięcznej nazwie "Podpucha" autorstwa Jamajki. Bardzo sobie cenię jej prace za pomysłowość z jaką przeplata koraliki z drucikami tworząc bardzo wyrafinowane kompozycje. Warto to zobaczyć.


Image Hosted by ImageShack.us



Sukienka 420zł, Broszka35zł, Torebka 30zł, Kopertówka 40zł, Srebrne obcasy 75zł, Obcasy pikowane 42zł, Różowe balerinki 125zł, Kolczyki "Podpucha"28zł, Różowe kolczyki Swarovski 29,50zł , Rajstopy 9,90zł

5 komentarzy:

Floresa pisze...

Turkusowy to piękny kolor! Broszka jest fantastyczna ! :D mimo,że jakos nie lubię butów w mocnych kolorach,to te balerinki wyjątkowo mi się podobają ! A i niebieskie rajstopy <3
No Loco jest dobrze ! :D

http://esmodeles100.blog.onet.pl/

Anonimowy pisze...

trochę mi za dużo tego wszystkiego. za dużo odcieni srebra, za dużo mocnych kolorów. za to piękna broszka :)

Ryfka pisze...

Widzę, że lubisz turkus :) Fajny zestaw, a w kopertówce się po prostu zakochałam.
W ogóle niezły z Ciebie szperacz. Następnym razem, jak będę czegoś szukać, to uderzę najpierw do Ciebie :)

loco co? pisze...

@floresa, dzięki, mi te balerinki kompletnie uderzyły do głowy :)

@jgn, wiem, masz rację. Szukałam jak najbardziej zbliżonych odcieni,ale sprawa była ciężka :/

@sztywniara, a wiesz jakoś tak ostatnio turkus mi się udziela :) Szperanie mnie absolutnie pochłania, może nawet za bardzo... ale zawsze zapraszam!

ogia pisze...

alez masz obwarowane to komentowanie ;]]] probowalam juz ze 4 razy i ciagle mylilam haslo az musialam je zresetowac w koncu, przy okazji z 10 mysli mi ucieklo ;)

choc nie chodze na obcasach, to pikowane szpilki przyjelabym bez zmruzenia oka :D
masz jakis talent do wyszukiwania rzeczy, ktore mi sie podobaja ;]

a moja determinacja by jednak umiescic ten komentarz jest wyrazem uznania dla bloga ;o)