sobota, 2 lutego 2008

Zebra łudzi optycznie...

Witam po krótkiej przerwie, sesja i te sprawy, wiadomo... :)

Dzisiaj czerń i biel, tak po prostu. Iluzja i matematyka z nutką hipnozy. Reguła jest prosta, ale można ją naginać, pozostać przy zebrze albo zakręcić proste pasy w koła, zwinąć w żywe spirale, albo uspokoić głęboką czernią.

Sukienka Fanfaronad, wspominałam że często będą tu gościć jej kreacje. Dzianina z kimonowymi rękawami. Taka prosta i efektowna, czego chcieć więcej? :)

Geometryczne wzory na kolczykach to specjalność tajemniczego "na drewnie", które proponuje wszelkie kombinacje kształtów, form i wymiarów w różnych kolorach. Nie mogę nie wspomnieć o kolczykach z kolekcji "HYPNO-OP-ART" Eclectic room. Robią na prawdę niesamowite wrażenie.

Długi sznur czarnych korali to już pewna baza, jedna z tych rzeczy, którą dobrze mieć i tak się składa, że zawsze można je znaleźć u Aghus. Pasują na szyję, na rękę i do wszystkiego.


9 komentarzy:

ogia pisze...

zakrecilo mi sie w glowie ;P to ta 'nutka hipnozy' pewnie ;]

mam czapke w czarno-biale paski, w sumie mi sie znudzila, bo jest stara, ale z ktorymis z tych kolczykow moglaby fajnie wygladac :)

loco co? pisze...

Coś w tym jest, bo przy składaniu tego zestawu zaczęły mnie bolec oczki :) Nie miałam okazji Ci podziękować za ostatni komentarz, determinacja doceniona :D Nie wiem tylko jak rozbroić te zabezpieczenia...

Floresa pisze...

Świetne wyszukujesz te kolczyki ! Zestawik na marynarza :D Ogólnie podobają mi się ubrania,akcesoria w paski.Połączenie białego z czarnym to już w ogóle bajka :D !
Te butki czarne,krótkie z małym obcasikiem są śliczne :)

Ryfka pisze...

Ha! Ja właśnie dziś też na czarno-biało :)
Świetna sukienka i biżuteria. Za motywami geometrycznymi nie przepadam, ale paski wprost uwielbiam!

yashczoorka pisze...

podoba mi sie Twój pomysł na pokazywanie swojego stylu zebra jest ok ale nie dla mnie choruje na takie czarne botki

Anonimowy pisze...

elegancja,luksus i monochromatycznie. dobrze,bo latwo ta sukienke ubractez do innych rzeczy.

Camilla pisze...

Even though I'm half Polish I don't speak a lot of Polish and can't read what it says... but the outfit looks really nice! Love black and white

ogia pisze...

a ta zebra tak łudzi i łudzi, ze pojawi sie nowy wpis... ;]

Floresa pisze...

Locooooo! Ale długo każesz czekac na nowa notkę ! :-)